We gebruiken cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.

Een eigen bedrijf starten

Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Aannemersbedrijf en verzekeringen

Aannemersbedrijf en verzekeringen 5 years 5 months ago #12543

• Danny
  • Danny's Avatar
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik zit al er heel lang aan te denken om bij m'n baas weg te gaan en een aannemersbedrijf of zoiets voor mezelf te beginnen. Hoe zit het dan met verzekeren ? En aan welke verzekeringen moet ik dan denken?

Thx
Laast bewerkt: 5 years 5 months ago Door Danny.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Aannemersbedrijf en verzekeringen 5 years 5 months ago #12544

• william
  • william's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
Danny, als ondernemer ben je niet verplicht je te verzekeren, maar verstandig is het absoluut. Zo is een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering voor elke ondernemer noodzakelijk en ook is een arbeidsongeschiktheidsverzekering geen overbodige luxe. Maar er zijn meer verzekeringen die je kunnen behoeden voor de grote onvoorziene kostenposten. Denk aan een rechtsbijstandsverzekering, een beroepsaansprakelijkheidsverzekering en een inventaris- en goederenverzekering. Voor alle verzekeringen geldt: let goed op de kleine lettertjes in de polisvoorwaarden.
Laast bewerkt: 5 years 5 months ago Door william.

Aannemersbedrijf en verzekeringen 5 years 5 months ago #12550

Ik zou mezelf wel zoveel mogelijk indekken, je weet maar nooit.
  • Pagina:
  • 1
Time to create page: 0.166 seconds